"otroligt nice kväll"

God kväll, cyberpeeps!

Efter att Tobbe och Carro hade varit här och käkat blueberrypie drog jag en promenix ner på stan för att steka i solariet, och inhandla kaffe. Förlängde promenaden med en omväg för att bränna några extra kalorier. Bra där!

Lagom till korvmiddagen kom Annelie hit i sin lilla racercar (HJÄLP!) och vi har surrat om allt mellan himmel och jord, gått husesyn, planerat sommarkvällar på altanen och jämfört appar. Vi avslutade denna trevliga kväll med en tripp ner till solarieöarna (thank you hun)! Nu jäklar ska det grundas, för jag har ju fan missat alla soldagar denna kalla sommar.

Tack för en otroligt nice kväll, stumpis! Detta gör vi snart om!

Här har ni henne! KLICKA HÄR.

Nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba bort all solarielukt. Visst luktar man lite suspect när man har solat? Typ brännt, eller nåt.. haha, snälla håll med mig nu. Natti natt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0