"Nöjdare än nöjdast."

Hej kära vänner. ..och ovänner.

Jisses vilken seg dag på jobbet. Klockan tickade ett steg fram och två bak, kändes det som. Och när jag äntligen skulle få cykla hem regnade det litegranna.. usch. Kajsa var förbi en sväng idag också, hon tyckte väl (som vanligt) att jag var waaay tooo seeexy i utsläppt hår, så hon lekte frisör en sväng:


Haha, verkligen inte min stil. Men fint ändå. Hon kan hon, Kajjo!

Anyways.. åter till helvetes cyklingen. Iskall och med halsont kämpade jag upp för den där jävla brynäsbacken, och när jag skulle svänga in på uppfarten kom jag på "posten!", så jag nitade med cykeln för att slippa gå den långa (haha) biten tillbaka från garaget. Och vad ligger där i!? Jo...

..min klänning! Jag missade ju att köpa denna från H&M förr, och nu såg jag den på tradera! Satt som ett smäck! Jävlar va nöjd jag är nu. Nöjdare än nöjdast.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Lou

Lustigt, alla jag pratat/skrivit med idag har nämnt att dagen har varit såååå lång. Kan väl inte bero på regnet & att det är fredag? Something in the air!? =)

2011-06-17 @ 18:57:35
URL: http://saganas.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0