"klippt gräsmattan"

God morgon!

Jag har nyss kommit ut ur duschen efter att ha klippt gräsmattan! För första gången i hela mitt 22åriga liv, faktiskt! Baksidan gick snabbt och smidigt, men framsidan... alltså fy fan för träd! Jag hade god lust att åka iväg och köpa en motorsåg och kapa skiten! Har ju skrapsår överallt!

Dom fyra helvetes-träden:

Hmm.. varför ser det ut som att jag har missat vissa delar av mattan? Det är ju lätt en golfplan (golfbana?) där ute nu! Woohoo, känner mig så duktig. Haha, tönt.

Grannarna måste ha skrattat duktigt när jag släppte maskinen för att köra något som liknade indiandans några gånger! Tre stora feta äckliga king spiders upptäckte jag. Och dödade. Det är lite som terapi det här med att bo i hus och ha tomt och källare.. jag är ju livrädd för allt vad skalbaggar heter, men nu är jag inte längre LIKA rädd. Bara nästan. Framsteg!

Nu ska jag peta i mig lite frukost.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0