"Jag borde med all säkerhet läggas in på avvärjning."

Idag fick två par skor följa med mig hem. Och med det sagt så är det SLUT på det roliga - redan - för denna månad. Haha, jävligt skönt att ha handlat nytt.. men borde ha gjort det uppdelat på hela månaden istället. Nu kommer det kännas som att jag inte får spendera några kulor ju! Eftersom jag spenderade allt på två dagar! Hänger ni med på vad jag menar? Samma visa varje lön..

Skorna kommer från Scorett, of course - love them!
Ett par sneakers (planerad shopping) och ett par klackar (oplanerad med verkligen eftertraktad shopping).. Och för ni som tror att jag är helt dum i huvudet som köper två par när jag inte ska shoppa mer säger jag bara; Det är 2 för 1 på Scorett. Så för båda paren blev det 799kr! Som hittat! Hade jag gått på stadium eller inter sport för att köpa sneakersen hade dom säkert gått på lika mycket alone. Så jag tycker faktiskt att jag gjorde ett kap! End of discussion.

Vad tycker ni? HIT eller SHIT? Jag är sjukt jävla nöjd! Spritter i hela kroppen! Haha, tänk att man kan bli så jävla hög av att shoppa? Jag borde med all säkerhet läggas in på avvärjning.

Nu ska jag laga middag - köttfärssås & pasta.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Elin A B Hag...!!! Du har ju skor som i en skoaffär! Hur ska du hinna använda alla? Du får ju inte ens plats med dom du har!!! Jag får säga som när du bodde hemma ang. jeans: Nu är det förbud att handla byxor. Då gick du över till tröjor/toppar och jag fick göra lika där!!!! Nu säger mammi :) Skoshoppingförbud... och jag tror inte du lyssnar! kramen

2011-06-17 @ 08:26:57

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0