"Heja Sverige!"

Dagen till ära var jag blå/gul:

Heja Sverige! Haha, fan va fuuul!

Direkt efter jobbet kastade jag mig upp på cykeln, som sagt, för att ta mig upp till studion och träna. Det var ett svettigt pass! GÖTT! Därefter bikade jag hem och mikrade lite lasagne till middag. Kvällsunderhållningen stod Sabina, Hagal och Carro för..

..Jag skulle precis dra ut för att ta gräsklipparoskulden när Carro ringde och berättade att dom ville ha kaffe på min altan. Kaffe blev husvisning, husvisning blev promenad, promenad blev tjejsnack.. och nu är jag hemma igen. Ett bra avslut på denna dag, som började så otroligt dåligt. Snyft.

Imorgon ska jag börja dagen med gräsklippning (nu jävlar!) och sen kommer två snyggingar hit och hänger. Men mer om det imorgon. Nu ska jag duscha och kika sista avsnitten av Solsidan säsong 2. Natti natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0