"frukostmeny på Goûter."

God eftermiddag!

Sov över imorse (över vad? kan man tänka.), vilket resulterade i lite lätt panik. Skulle stämpla in på jobbet 9:00, vaknade 08:15. För mig tar det längre tid än 30 minuter att göra sig iordning på morgonen! Det stod mellan att skippa frullen eller skippa sminket. Hell to the No tänkte jag och drog fram necessären.

Dagens stress-look (minus brillorna):

Brillorna hittade jag längst bak bland alla mina brillor. Hädanefter får dom ligga längst fram. Skitsnygga ju! Ljuslila glas. Me likey like. Det finns liknande på Indiska för 59:90 om det är någon som är sugen.

Väl på jobbet gjorde jag dom vanliga morgonsysslorna innan jag tog mig tid att köpa en frukostmeny på Goûter. 50pix för kaffe, juice och stor macka. Mums!

Och apropå mat.. jag håller på att kirra lite middag just nu, och efter det hade jag tänkt promenera, MEN(!) eftersom det för en gångs skull inte regnar måste jag klippa gräset. Förhoppningsvis blir jag schvettig av det med. Eller ja, förmodligen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Kajsa

gunter över dig, fast snygg! ;)

2011-06-21 @ 23:37:23
URL: http://kaj

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0