"en plastblomma i skallen"

Jag funderar över midsommaroutfiten. Eller outfits över huvudtaget.. Jag är så sjukt shoppingsugen! La undan ett par G-Star brallor på JC idag, dom blir mina när kulorna rullar in på onsdag! HURRA! Men åter till midsommar..

..Jag var ju insnöad på långklänning, men nu har jag kanske ändrat mig. Kanske. En ljus spetsklänning vore också snyggt. Känner att jag - för ovanlighetens skull - vill ha något ljust. Köpte en blomma till håret idag på jobbet, det var den sista så jag var tvungen att slå till! Kirrar jag ingen midsommarkrans så ska jag åtminstone ha en plastblomma i skallen!

Nu tycker ni säkert att jag inte behöver tänka så mycket på vad jag ska ha på mig. Det behöver jag egentligen inte heller - im not getting married liksom. MEN jag gillar att planera outfits. Jag jobbar med att planera smycken som completar en outfit, så varför skulle jag INTE nöta på om detta på bloggen? I like it!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Ha nått rosa!

2011-06-14 @ 21:11:34
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0