"det kan aldrig bli för rent"

Idag är det städsöndag! Jag har plockat iordning här hemma och ska strax sätta igång med dammsugningen. Känns SÅ SKÖNT att äntligen få "tid" och ork till att fräscha till här hemma. Det är inte stökigt eller smutsigt nu, egentligen, men det kan aldrig bli för rent. Håller ni inte med?

Nej, nu måste jag skynda mig på! Carro och Tobbe kommer hit och äter lite paj och dricker kaffe snart verkar det som. En paj som är märkt "Mickes blåbärspaj :)" från mamma. Sorry darling, jag gör en ny till dig sen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Nej du har rätt- det kan aldrig bli för rent :) Här hemma är det A och O att ha rena gölv då Nikki är som en lite dammsugare längs golven haha! kram

2011-06-20 @ 10:18:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0