"Dagens Look"

Idag känner jag mig street-ich. Dagens Look:

Tischa from New York Citeeey (gift from färfär).
Kjol från indiska.
Strumpbrallor från Kappahl.
Shoes from scorett.

Och apropå NY.. micke berättade att han hade hittat en lya i brasilien. Som han hade mailat på. Kanske att vi säljer huset och flyttar? Man kan ju hoppas! Eller nja, jag trivs i vårt hus. Men fatta - flytta utomlands! Man kan ju inte annat än att bli uppspelt. Mamma, du kan vara lugn.. vi blir väl förmodligen kvar i sverige ska du se. Men man måste få drömma.

Ikväll efter jobbet tar jag cykeln i räserfart upp till träningen.

Hörs tonight! Sola lugnt, peeps.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0