"bullfika"

Det var alldeles för varmt för att bränna-fett-promenera idag! Fy satan! Cred till hundar alltså.. med den pälsen kan det inte vara gött att leva på sommaren. Typ.

Jag kilade förbi affärn' på hemvägen och köpte dasspapper.. jag kunde ju faktiskt ha kostat på mig en kasse kan man tycka! Haha, som jag skrev till Louise "Jag har ju känt mig självsäkrare" ..


Nu är jag iallafall hemma igen, efter den saktaste promenixen på länge. Satte igång och kokade en köpp kaffe nyss, och tänkte att "fan, man skulle ha haft fikabröd". Jag kommer ihåg när jag var yngre och spenderade mycket tid hos farmor (rip♥) och farfar, då var det minsann bullfika några gånger om dagen! Det var tider det. Åter till fikabrödsuget.. Jag kikade i skafferiet, inget. Kikade i kylen, inget. Sen kollde jag i frysen och HALLÅ hasselnötsglass från gårdagen! Så nu sitter jag och dricker mitt smarriga kaffe och käkar denna kalorismarriga glass. M-m-m! Mys!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Haha jag minns den där fikabrickan såå väl =) Ja det var tider det! Kram

2011-06-08 @ 20:27:57

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0