"altanmys"

Idag blev det inte mycket skrivet här på blöggen!

Johanna kom till storstan' idag, så jag och Louise mötte henne in da city för en lunch! Svettiga som grisar satte vi oss på Javas uteservering.. och snabbt som fan satte vi oss inne igen. Jag älskar värmen, men INTE när man ska göra saker. Det får gärna vara stekhett när man ligger på stranden eller dyligt.. men som sagt, INTE när man ska göra något som betyder att man måste ha kläder på sig. Jag fiskade fram detta ur garderoben:


När vi hade lunchat/druckit ice latte (mmmmmm!) tog vi oss hem hit - ljuva gård! Det blev altanhäng i bikini för hela slanten! Jag har haft så ruskit roligt idag, så det finns inte! Det var ett kärt återseende att träffa Johanna igen, och Louise är ju hur skön som helst! Älskar att hon blir gävlebo nästa vecka! När Johanna hade lämnat oss för jobb gick vi iväg och köpte kinamat..

..och glass! Här ser ni vårt altanmys:

Glass med nougatsås och vin! Underbara sommarkväll!

Senare kom Carro, och då blev det yatzy- och kortspel! Bra avslut på denna fantastiska dag! Många fina planer är dessutom smidda - EXCITING! På med spenderarbrallorna bara! Haha.

Nu ska jag försöka sova.. kommer inte bli så lätt med tanke på att det är 27,5 grader varmt här hemma. Micke, du skulle ha smällt av. Imorgon är det personalmöte, hörs efteråt! Natti natt, peeps!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0