"vi åker inatt"

Hej hej hej hej!

En liten snabb uppdatering:

I måndags visade Micke mig ett utskrivet papper på en bil han ville köpa. "Vad tycker du om den här?" frågade han. Jag kollade, muttrade, och vände mig bort. Då frågar han på nytt "den här då??", jag vände mig om med himlande ögon och fick se.... biljetter till en resa!!! Jävlar vad jag grät! "Grattis i förskott, älskling!" utbrast han och kramade om mig!

Japp, vi åker inatt till turkiet i en vecka. All inclusive.



Fy fan vilken underbar karl jag har! LOVE HIM BIG TIME ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johan

Men alltså hur har ni råd?? Hus, bil, skoter, vattenskoter, resa... tjänar micke 40 rent i månaden??

2011-08-03 @ 14:29:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0