"solsting"

Good morning.
Igår hade jag alldeles för mycket roligt för mig, för att blogga.

Jag började gårdagen med att cykla över till en god vän för frukost, mums! Efteråt slängde vi av oss kläderna och drog fram solstolarna! Äntligen var det riktigt, riktigt fint väder när jag var ledig! Hurra!

Solningen resulterade dock i lite lätt solsting framåt eftermiddagen. Ont i halsen, snurrig i huvudet och allmänt sopslut.. så träningen kunde jag ju glömma! Hade jag hängt upp och ner hade jag garanterat svimmat. Usch.

När solen gick ner började jag bli mig själv igen. Vi spelade kort, drack gin och avslutade med yatzy. Tror jag var hemma strax innan tolvslaget typ? Mycket trevlig dag!! Och gissa om jag har blivit brun! Me like.

Nu ska jag käka frulle och pudra nästan. Ångrar bittert att jag gick med på att öppna idag. Är så otroligt trött! Imorgon öppnar jag iallafall INTE. Då ska jag soooova. Eller ja, nån timme längre iallafall.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0