"Perfekt semester"

God morgon! Ännu en grå dag. Perfekt semester.

Filmen igår var bra! Både jag och micke är mer lagd åt det actionfyllda hållet, men detta romantiska drama (?) var helt klart sevärt. Mer än sevärt kanske.

Nu ska vi peta i oss lite frulle här hemma, sen ska jag cykla ner och hämta mitt pass som har kommit! Jag trodde jag skulle få vänta till nästa vecka, men icke då! Dom tänkte väl såhär när dom såg min bild "AH! HOLY CRAP! Vi fixar detta fort, måtte hon lämna landet innan någon cirkus för bort henne" .. eller nåt i den stilen.

Förresten, syrran kommer och hälsar på om ett tag också! ♥

På bilden har vi henne och Nikki. God, i miss the little bugs!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0