"Natti"

Nu har han åkt igen.. min älskade. Det var inte så hjärtskärande denna gång, eftersom han kommer hem igen på onsdagkvällen! Och då börjar hans semester! Och strax efter börjar även min! Woohoo!

Vi började denna kvällen med tacomiddag, vidare in i duschen och efteråt film i soffan. Vi avslutade den med många, många stora kramar och renoveringsprat. Jag är peppad, igen!

GUD så underbart det var att han kom hit ikväll! Om så bara för några timmar. Jag har fjärilar i magen och är jätte jätte jätte lycklig!

Förresten, förutom att jag shoppade mat idag så shoppade jag en ny duschgel!

Den luktar göttans av Papaya. Den vi har sedan tidigare luktar citrus, och den är wunderbar den med! Bodyshop is the place to shop!

Nu är det godnatt för min del! Börjar nine o'clock tomorrow. Natti.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0