"Mamma"

Idag har jag och Micke varit hem till Östanboarna för tårtkalas! Mamma fyllde år i måndags, så idag vankades det fika. Hon var snygg som vanligt:

..och Elza med.

När fikat var slut och det var dags att åka hem plockade vi upp Frisör-Annelie efter vägen! Så nu ikväll har jag klippt ett par centimeter mer än beräknat, men fått i många fler centimeter löshår än beräknat. Typ. Håret ser så frescht och snyggt ut nu! I LOVE IT! Imorgon ska jag över till hennes salong för att köpa väldoftande och välvårdande silikondroppar! Längtar tills jag får fixa iordning barret imorgon! Miihiii! Wiho!

Nu ska jag och Micke mysa ner oss i soffan till en rulle.
Trevlig kväll, everyone! ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0