"Köp den."

Hello cyberpeeps!

Imorse sov jag lite för länge, som vanligt, så TYVÄRR blev det inget hårfix. Drog upp allt i en ponytale.. inte så roligt, men det funkade:

Jag såg så jävla mupp ut på bilden så tänkte
att den kunde ju liksom inte bli värre. Haha.

På jobbet går allt i 120 knyck! Jag försöker andas lugnt och inte stressa upp mig. Det går väl.... sådär. Men det gör inget att det är stressigt emellanåt, för det är så nyttigt att få ta detta ansvar! Och roligt! Varje gång jag fixar något som jag inte visste hur jag skulle göra så växer jag. Yes, this IS a good opportunity for me.

Som jag skrev igår så köpte jag detta idag:

Den luktar så jävla amazing alltså! Förkortar även hårets torktid med typ 50% också! Hur bra är inte det!? Samtidigt som den ger håret fin glans och bla bla bla bla. Köp den.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

hahaha "Samtidigt som den ger håret fin glans och bla bla bla bla. Köp den."

2011-07-04 @ 21:52:59
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin vart köper du löshåret som du sätter i? Sätter du idet med lim? Mvh

2011-07-04 @ 23:21:43

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0