"kirra ett nytt!"

Igår började jag och Micke kolla på våra id-kort och skratta lite lätt åt bilderna. Sen åkte passen fram och vi skrattade lite till. Jag tror aldrig jag har sett en id-handling med ett snyggt foto? Anyways, när vi skrattade åt att jag såg ut som ett litet barn utan ögonbryn och med ryssnäsa på mitt pass såg jag att det gick ut förra året.

Därför ska jag ner och fixa ett nytt idag. Personligen tyckte jag det kändes onödigt, eftersom vi inte har planerat att resa inom de närmsta månaderna. Månaden. Men micke insisterade. Så nu ska vi åka ner till polisen och kirra ett nytt! Lka bra att ha ett, som micke sa.

Man kan ju hoppas att jag ser lite bättre ut nu på bilden, än 2005. Och dessutom hatar jag att man måste ta ett kort direkt framifrån. VEM ser snygg ut i den vinkeln? Kan man inte få vrida på huvudet nån centimeter åtminstone? Hmm, detta kommer bli spännande. Hahah.

Tänkte köra på denna look:

Hahaha. Kul kul kul. Det luktar katastrof.

Ni kommer garanterat få se båda passbilderna när jag får hem det nya!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0