"ingen vanlig dag"

Guten morgen alle zusammen! eller nåt.

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är elins första-semester-dag! Hurra hurra hurra! Så jävla gött alltså! Synd bara att det ska vara pissväder hela veckan.

Igår blev det ett kvällsligg i solariet, som ni såg. Är det inte sol ute, så finns det iallafall en inne! Thank god!

Nu ska jag göra mig ordning för ett regnigt besök down town! Lillebror fyller ju stor nästa vecka! Hela 18 år! Herregud, vart tar tiden vägen? Han är redan 18 och jag har fan inte åldrats en dag på sista tiden! Hehe. Anyways.. en present skall inhandlas. Jag älskar att köpa presenter! Som jag sa till Micke "jag måste ha vart tomten i mitt förra liv.."

One Piece-Patrick:

Haha.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0