"Idag är det mindre roligt.."

Hej och hå!

I fredags följde jag med syster till söderhamn och hämtade brorsans saab. Det vill säga min gamla saab. Vi har ju (okej, micke har..) sålt BMWn för nån vecka sen, och ännu inte hittat någon annan. Då får saaben duga så länge. Den är inte snygg, men den funkar utmärkt!

1) SYRRAN. 2) Jag håller hastigheten på väg hem i saaben.

Igår kom Mickes två polare hit och hälsade på. Vi käkade lite grillat och drack mycket alkohol. Jag och Micke dansade loss med varandra on the dancefloor in slick city så att vi blev helt jävla snor blöta med svett! Roligt, roligt. Idag är det mindre roligt när man mår som man förtjänar.

Såhär såg det ut inatt:

Lyxig McDonalds middag på torget.

Nu ska jag gå en långsam promenix. Tjing tjong!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0