"Ha, där fick ni"

Ja, men ursäkta mig så jävla mycker för att jag vill vara lite fin när Micke kommer hem. Bara för att man är ihop och are going strong betyder väl inte det att man kan se ut hur som helst? Både jag och Micke är mån om vårat utseende. Är inte det a good thing? Jag vill att han ska komma in geonom dörren och tänka "Åh, där är hon - min kvinna! Jävlar va snygg hon är!" ..och det kommer han inte tycka när jag sitter i mjukisar i uppsatt hår utan maskara. Han kommer tycka att jag är fin, visst. Men hallå.


"Just 'cause we're in deep, dosen't mean we can't enjoy the shallow."

Nu ska jag dammsuga golven - i stay ups! Ha, där fick ni!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sis

Ja det är ju alltid kul att göra sig fin för sin älskade:)Oavsett man har vart ihop en månad eller ett år eller 10 år! Kram

2011-07-11 @ 18:24:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0