"Favoriter som inte får användas"

Det tråkiga med att jobba på en smyckesaffär är att man måste ha "det senaste" på sig. Jag har sjukt mycket smycken här hemma, både från jobbet och inte från jobbet, som jag inte kan ha på mig. Favoriter som inte får användas. Bara för att det är slut @ work. Tråkigt på ett sätt, roligt på ett annat - man är först med att knipa dom snygga nyheterna!


En liten del av armbanden jag har. Nu blev jag verkligen sugen på att fixa till mig! Fika på stan, hälsa på någon, fest eller kalas - it dosent matter! Jag sitter och plockar med gamla smycken och viker kläder.. slänger med håret och blinkar med ögonfransarna till spegelbilden. Hur kan man inte bli sugen på att get dressed for success?

Äh, lika bra att gå och lägga sig istället. Natti!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0