"dagens look"

Dagens Look:

Linne - JC
Väst - to old to remember..
Jeans - Gina long time ago
Skor - Vagabond

Hmm, är det av intresse att läsa vart jag köpt mina kläder? Känns ganska löjligt att skriva ut det sådär.. Men jag vet att ni ibland undrar vart vissa saker kommer ifrån. Äh, jag fortsätter skriva det. Unless you hate it.

Filmen igår, BAD TEACHER, var iallafall dunder bra! Cameron Diaz är HOT HOT HOT! När jag kom hem var jag tvungen att se The Sweetest Thing (snygg, sexig och singel). Japp - tvungen.

Nu ska jag borsta gaddarna och sen cykla ner till jobbet. Kör heldag idag.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Jag vill gärna veta var andra handlar =) Jag är helkäss på kläder och behöver all hjälp jag kan få!

2011-07-16 @ 23:13:40
URL: http://jhnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0