" En produktiv dag må jag säga"

Varit på banken, check! Dammat, check! Dammsugit (+källaren), check! Skurat golv (+källare), check! Organiserat verktyg och annat renoveringsgrejs, check! Sytt om min pälsväst, check! Färgat håret, check!

En produktiv dag må jag säga
! Nu känns det som att klockan är 21, men den är bara 19... vad gör man då? Jag är trött, men vill inte lägga mig eftersom jag då kommer vakna mitt i natten. Så what to do? Jag har några förslag till mig själv:

1. Gå och sola - bränner lite fett samt blir brun om fettet som finns kvar.
2. Se en film - har några bra på datorn, och det är skönt att slappa.
3. Hoppa upp på crosstrainern - blir skinny bitch, men ack så jobbigt efter en varm dusch..
4. Laga mat - Tina kyckling och kirra matlådor. Otroligt tråkigt, men ännu bättre.

Så, vad tycker ni? Jag är sugen på förslag number one, men det lutar nog mer åt tvåan. Jag borde köra på 3an, men det kommer ju inte hända vill jag lova. Gaaaah! Jag vägrar fastna framför datorn en hel kväll. Inte igen.








Här har ni östanbo's vackraste tjej!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Jag skulle gjort alt. 1 :)

2011-01-31 @ 20:21:26
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0