"underbaraste familjen!"

Innan jag går och läggar mig för kvällen ville jag bara berätta att gårdagen var kanon! Anlände hos Andréa halv elva, drack kaffe och skvallrade i närmare två timmar innan vi drog med oss Knut på öppna förskolan. Jag blev inte sugen på bebbe. I-N-T-E.

Därefter hämtade jag mamma och brorsan. Vi shoppade lite (jag blir så sjukt bortskämd av mamma!) och sen mötte farsan (håkan) upp oss på en kinesisk restaurang. Gött!

En riktigt mysig dag med bästa Andréa och underbaraste familjen!, för att sammanfatta.

Nu ska jag go to bed. Har om-organiserat i garderobsrummet ikväll... så jag är pretty tired. Och en till sak bara: idag hade jag nya kilklackarna på jobbet, hela dagen. Mina fötter are starting to get use to this. Hmm, hur var det med den engalska gramatiken nu igen? GOOD NIGHT.

Ps, fick hem lite lösfransar idag..

..10 par! Love them! Dock är dom helt beroendeframkallanade.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0