"Tjock och gasig.. som en gasboll."

Fastnade framför top Model efter mitt senaste inlägg. Fatta man ju.. Och nu börjar ju den senaste säsongen också, så måste sitta kvar. God damn it! Efter serien så drar jag med mig datorn in till sovrummet och drar igång en rulle! Det blev verkligen en slapp kväll detta. Ångest.

För övrigt så har min mage fuckat ur! Back to basics så att säga.. gasig och uppsvälld, med andra ord. Varför, varför, varför? Jag har inte ätit något konstigt eller kolhydratigt eller what so ever! Skumt. Hoppas det går över snabbt! Inte roligt att känna sig tjock. Tjock och gasig.. som en gasboll. Där fick jag till det!

God natt, hörs imorgon!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0