"sex bomb"

Yes, det är lårhöga strumpor jag har på mig. Dom är köpt på American Apparel på Götgatan in el stockholmo för typ ett år sedan. Har ett par i grått också. Love them! Men aaaaleex, haha, dom får in nya skor varje dag på den där outlet-butiken. Skickas från anra butiker. Provade ju som sagt skorna för många månader sen. Morsan kan intyga detta ;P

Just nu sitter jag och suger på en home made café au lait. Mums! Om en timme ska vi åka hem till svägerskan för middag! Egentligen skulle vi käka restaurang, men det är inte alltid så lätt med småbarn. Så det blir finmiddag hemma istället.

På jobbet har det varit bra drag idag! Det gillar vi! Bästa idag:
Gubbe: Jag tänkte på Tom Jones när jag såg dig!
Jag: Tome Jones!? Men det är ju en man, haha, inte så snällt sagt! Haha.
Gubbe: Neeej, men alltså... Sex bomb, sex bomb.

Jag hade alltså på mig mina nya skor, strumpbyxor, oversize tröja med bälte i midjan. Tackarrr!

Well, hörs hej.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

haha ja där ser du ;)

2011-01-29 @ 22:02:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0