"och den kom hårt!"

Dansen gick inte alls bra. Imorse skrev jag att träningsvärken inte hade kommit... well, under dagen kom den! Och den kom hårt! Så ikväll orkade jag inte ett smack. Mina armar var spagetti helt enkelt.

Jag är helt slut nu efter en varm dusch, och det är dags att sova.
Och ikväll får jag somna brevid min micke. Det känns bra. Waka waka.

Här är vi hemma hos svärföräldrarna på julafton. ♥

GOOD NIGHT, ha en trevlig trettondagsafton!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Haha! Japp är vi är ju ganska lika på den fronten hon och jag! :P Waka Waka på dig du! Haha! Sleep tight!

2011-01-05 @ 23:47:35
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0