"mina snygga morsa"

Frida, jag älskar dina kommentarer! Puss påre!

Fick nyss ett samtal från mina snygga morsa, hon ville beställa en jacka till mig. Håller tummarna på att det finns storlek kvar. Hur jävla snäll får man vara liksom? Gud, jag är nog bortskämd. Av min familj och av min pojkvän. And i like it!

Morsan och jag på en fika i somras.

Nu är det dags att klä på sig och powerwalka ner till jöbbet. Det blir ingen top notch-outfit idag, eftersom vi ska hänga om hela butiken! Ni som inte jobbar i en butik fattar nog inte vad jag menar. Låt mig säga såhär: Det kommer bli svettigt.

Förresten, vilken jävla besvikelse Britneys nya singel är!!

Vad tycker ni? Hiss eller diss? Känns väldigt mycket som Rihannas nya album. Copycat..?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Nu är jackan beställd för stl. fanns :) och jag visste så fort jag såg den att det var en Elin jacka....

Å du, nu får ni bjuda på mat när vi kommer :) Håkan sa att det gick bra med makaroner å korv men jag vill ha någe annat...

2011-01-19 @ 21:21:49

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0