"marsch pannkaka i sängen"

Det fick bli en baconsallad till middag ikväll. Nästan som den igår, fast ikväll käkade jag även en majskolv. Muuuuums! Imorgon ska jag definitivt baka oopsies. Oopsies är ett sorts bröd gjort på ägg och philadelfiaost. Ett bröd utan kolhydrater alltså. Ska bli spännande att testa - brödlover som man är. Spännande, spännande, spännande!

Nu ska jag ta en snabbdusch, och sen blir det marsch pannkaka i sängen! Tänkte ligga en sväng på spikmattan och kika scrubs på tv, innan jag somnar. Hoppas ni sover göttans också! God natt.

Ps, tack för skorna mamma! *blink blink*
Ni läsare kanske får se bilder imorgon. Men bara kanske.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0