"Make Up Store's WOBBLE."

Jag har ju glömt att berätta för er om mitt senaste läppstifts köp ju! Jag var ute efter något som var väldigt nära mina egna läppars färg, men aningen ljusare och lite glansigt. Svaret blev Make Up Store's WOBBLE. I totaly love it! Använder det både till vardags och till fest. Rekomenderas starkt! Priset ligger väl över hunkan typ.. I förra inlägget kan ni se att my lips är lite rosa, och det är då alltså läppstiftet wobble.

I somras var det ett ljust stift från make up store som gällde! Exit. Jag började med att köpa läppennan Sandstorm och använde det ensamt på lipsen. Men efter ett tag ville jag ha lite smarrigare läppar och drog då på stiftet över pennan. Kyssvänligt. Kladdigt. Sanstorm + Exit = Snyggt ljusa läppar! Åh, nu längtar jag efter sommaren!
Remember? :

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

I like it like it like it! :)

2011-01-17 @ 13:28:58
URL: http://raspberrylime.normalt.nu

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0