"lika bra att haka på iphone-trenden"

Innan nyår gick min mobil sönder... igen. Knappsatsen tackade för sig och sa hej då. Nu är det typ tredje eller fjärde gången den går sönder, och måste in på lagning igen. Då kom jag på att mitt abonnemang snart måste förnyas, så varför inte skaffa sig en ny mobil och ett nytt abonnemang på en gång? Sagt och gjort! Nu väntar jag på att min iphone 4 ska komma hem! Spännande. Jag har inte varit intresserad av att skaffa en ny telefon faktiskt, men eftersom den jag har nu har valt att gett upp (eller något i den stilen) är det väl lika bra att haka på iphone-trenden.

För övrigt så vill jag bara meddela att jag saknar Micke så att det gör ont. Och det känns skönt att veta att han saknar mig exakt lika mycket. När man har haft en hel helg ledig tillsammans känns det extra tråkigt att sova själv igen. Men imorgon kommer han hem, min snygging. Min soulmate.
Cause baby you're a firework
Come on show 'em what your worth
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
As you shoot across the sky-y-y

Baby you're a firework

Come on let your colors burst
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
You're gunna leave 'em fallin' down-own-own

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0