"Jag har ingen telefon"

Ibland blir allt bara så... fel. Idag skulle jag ju hämta ut min SE c905 som kommit tillbaka från lagningen (som gällde byte av batteri samt sätta fast en ny knappsats). Detta var nog 4e gången gubbarna på verkstaden tog sig an min telefon igen, och jag antar att dom är trött på mig och vill jävlas.. eftersom dom enbart bytte batteri! Åh, blir så jävla less! Så in på lagning IGEN!

Innan vi konstaterade att vi var tvungna skicka tillbaka telefonen lämnade jag tillbaka lånetelefonen. Och inte tänkte jag på att ta ut en ny heller. "Jag ska ju hämta ut min iphone efter jobbet" surrade det i min skalle. Stupid.. sooo stupid! Eftersom sim-korts-helvetet inte funkar! Förmodligen är jag väl bara oteknisk, men det skiter jag i! Iphone-helvetet får vara av tills imorgon då jag ska cutta till mitt gamla sim-kort.

Hängde ni med? Jag har ingen telefon.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: m

Du brukar kunna gå in och hämta ett micro-sim hos din återförsäljare.

Det fick jag göra hos tre iaf.

2011-01-19 @ 18:12:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0