"God natt"

Jag orkade tillslut släpa mig in i duschen för att tvätta mitt barr.. nu är det verkligen time to hit the sack! Imorgon åker jag till Söderhamn över dagen för att träffa Andréa och Knut, och östanboarna. Kommer bli riktigt nice! Ett stort minus är dock att det inte blir någon sovmorgon. Men men, vad gör det om hundra år?

Hmm, undra vad jag ska ha på mig imorgon då? Bäst att lista ut det redan nu så att det inte tar extra tid imorgon! Effektiv, pigg, alert, snabb och smart är några nyckelord för morgondagen. Jag hatar tidiga mornar! Haha, as ya'll know.
Idag hade jag på mig mina nya tröja/klänning från New Yorker..

..kjol, strumpbrallor och pistols-kopiorna. Just as you know.

God natt, sov göttans!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Mmmm mums! Du lyckas då tamejfasen jämt!

2011-01-24 @ 23:02:48
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Frida

Het brud som vanligt! ;P About nails, just nu lutar det riktigt åt att hon kunde klämma in dig strax efter 17 på onsdag. Om det funka för dig eller om du har kollat på ditt mycket upptagna schema än? :) puss!

2011-01-25 @ 00:25:30
URL: http://raspberrylime.normalt.nu
Postat av: Anonym

En rådfråga till en snygg tjej :) Jag köpte ID bare minerals för några dagar sen, men tycker inte att den täcker så mycke som jag trodde. Använder du nå annat utöver ID?

2011-01-25 @ 15:58:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0