"flydde jag till Pole and fitness Studio!"

God eftermiddag, stalkers! Imorse kom svärfar hit för att hjälpa oss med hjärtväggen. Och eftersom jag inte är den vassaste kniven i lådan när det kommer till snickerier flydde jag till Pole and Fitness Studio! Jag och Sofia har tränat, inte så länge.. but still! Mestadels satt vi och surrade, och hon fixade lite inför ett kommande event på studion! Woop woop! Och dessutom bjöd hon mig på lunch! Hon är alldeles för snäll den där Sofia! Imorgon ska vi ta en långprommis, och sen är det Mickes och min tur att bjuda på mat! Köttfärspaj med en liten nyttighetstwist.

Nej, nu ska jag åka och handla käk till dom arbetande männen här hemma! Det lutar åt pesto- och salamifylld kycklingfilé med ungsbakade grönsaker, och pommes till dom som vill ha kolhydrater. Men det är inte helst spikat ännu, dom måste ju få säga sitt också.

Bilder kommer nog imorgon! Ciao bella!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0