"det där kändes ju lagom falskt"

Gooooood moooorgon! Hm, det där kändes ju lagom falskt. Så pigg är jag verkligen inte. Anyways, jag har förvånandsvärt lite träningsvärk idag! Med tanke på hur slut jag blev igår, hade jag räknat med en dundrande träningsvärk! Men det är bra att jag inte har, eftersom det är träning ikväll igen! Me love it!

Nu ska jag steka på nån baconskiva och snurra ihop en liten äggröra till frulle! Och kaffe såklart. Gud så göttans vettni! Sen är det march iväg till jobbet och öppna glittrigaste butiken i stan!

Ikväll kommer Micke hem. Lycka.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Själv startade jag dagen med "i drömmarnas trädgård" och en kopp kaffe. Jag körde också på lögnen "jag låtsas vara piggare än vad jag egentligen är" ;P



Skönt att Mikeymike kommer hem, då blir det rusta av. Eller nåt i den stilen. :)

Kisseliss

2011-01-05 @ 10:24:48
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0