"Att få en hel söndag ihop är mer värt än sömn."

Nu är det dags för mig och min stora kärlek att krypa ner i sängen. Egentligen var det dags för två timmar sedan.. karln ska nämnligen upp strax innan 04:00 imorgon, så han borde verkligen ligga och sova nu. Indeed. Fan, jag skulle adrig palla det där morgon-åkandet! Det gör väl inte han heller, men what to do? Att få en hel söndag ihop är mer värt än sömn. Verkar det som.

Inatt tycker jag att ni alla ska hålla tummar och tår för att mina skor kommer imorgon! Det kan ni väl vara små änglar och göra? Bra.



Well then.. nighty night!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

haha jaaa ok ;) Då är jag med! Skit snyggt var det i alla fall :D

2011-01-17 @ 11:57:25
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0