"VAD TYCKER NI?"

Oj, jag fick läsa en sån jätte fin kommentar nu när jag kom hem från jobbet! Alltid lika roligt att peppa någon annan :) Puss på dig!

Det var pain att jobba idag - fick åka hem tidigare! Uscha, jag som trodde att det skulle gå så bra. Surt sa räven. När jag låste upp dörrarna och stampade in på personalrummet möttes jag av detta:

Åh, bästa kollegorna! Lila som dessutom är min favoritfärg på tulpaner!

Dagens jobbhår:

Jag tyckte det var snyggt, men Perra tyckte jag såg ut som en indian.
VAD TYCKER NI?

När jag väntade på att Micke skulle hämta mig passade jag på att slinka in på Redrum för att boka tid för tatuering! Tagga! Vad det blir får ni se när det är dags. Det ni däremot kan få se nu är mitt senaste köp därifrån! I ♥ SALE!

GAME OVER! Mitt ass ser lite hängigt ut på första bilden, måste jag erkänna.
Men det kan jag och Gefle Skin Care intyga om att den INTE är. Punkt.

Och ingen tatuering blev det för Micke ikväll heller. Vilket skit va!? Så någon ceasarsallad blev det inte till middag.. Ni ska få en uppdaterad matintag-lista:

Frulle: Samma som innan
Lunch: Samma som innan
Middag: Fläskfilé, sallad, majskolv + beasås
PLUS att det blir mörkchoklad till filmen senare!

Göttarns!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: malin

skiiit fint

2011-02-17 @ 18:15:05

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0