"Titta taket! Så bra det blir!"

Men hallå everyone! Det var inte igår! ..eftersom jag inte satt vid datorn igår.

Hur roligt är det med snö igen då? Nu får väl våren för fan kämpa lite! Vinter - Vår; 1-0. När jag gick till jobbet igår borde jag verkligen ha haft en mössa.. håret var inte så jävla hett resten av dagen:

Haha, har ju en hel snögubbe på huvudet för tusan!

När jag kom hem var takreglingen i full gång! Men Mats hade bytts ut mot Kalle, och dom höll på att fixa fram till klockan 23, då var det dags för mat! Grillade kycklingfiléer med bea och pommes! Sent, men gott! Efter maten satt vi alla tre och skrattades oss harmynt åt diverse saker.. Kom väl i säng runt 3! Super trevligt!


Och imorse fortsatte byggandet! Micke hämtade Tobbe klockan åtta, och nu är snart allting klart! Alltså, allting gällande regling. Imorgon ska Micke dra elen. Roligt som fa-an när det händer nåt!

Titta taket! Så bra det blir! Åh, lycka!!

Dessutom har grabbarna grus suttit och pillat ihop en exakt ritning av huset på datorn!
Och jag säger som Micke "Fan, det är som att det här huset var byggt för oss!"

Skål på er.. haha.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0