"svarta som natten"

Hej hopp!
Naglarna är svarta som natten nu! Det enda som är tråkigt när man gör en förstärkning är att naglarna blir tjockare (vilket inte är så konstigt..). Men nu hoppas jag att naglarna inte går av, utan växer sig långa och snygga - snabbt! Naglarna är alltså helt svarta - inget coolt mönster eller what so ever - eftersom jag tröttnar så lätt på konstiga ovanligheter. Imorgon får ni en före och efter bild ändå, eftersom ya'll like the pictures!

Efter nagelfixet kikade jag och Frida på Grown Up's (hon hade inte sett den och den är ju bara föööör rolig!) och drack kaffe slash te. Mycket trevligt!

Nu ska jag pallra mitt feta ass in i duschen, och sen är det dags att laga middag!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0