"smälla i sig lite onyttigt"

Nu är jag proppis! Det vill säga; proppmätt efter godiset! Sist jag käkade godis var på nyårsafton, så nu är magen ännu mer uppsvälld än tidigare! Uffa! Jag hatar verkligen att jag har sådan dålig karaktär. Fast å andra sidan.. har man ont och blivit opererad då får man faktiskt smälla i sig lite onyttigt. Eller vad tycker ni?

Micke är ute i gargaget med Tobbe och Carro just nu. Dom spanar in nya jobbilen. Jobbbilen? Jobb bilen? Jobbiga b:n det där! Nya bilen dom ska ha när dom jobbar. Sådär.

Snart känner jag att det är dags att go to bed. Vi hörs imorgon, peeps!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Jag har så ont i magen idag! Buu! Men såå värt det! Hehe! Du btw, såg att du kommenterat nått på bloggischen, men det finns ingen kommentar! Inte så viktigt vetande kanske! ;) Pyss

2011-02-12 @ 10:44:37
URL: http://mondoblog.se/Carolina
Postat av: Ida

Klart du får smälla i dig onyttigt! :D

2011-02-13 @ 18:56:12
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0