"skinnjacka och bortglömda smycken!"

Började morgonen med att ringa mamma from the bed. Hon hade roliga nyheter angående en gammal skinnjacka och bortglömda smycken! Nostalgi! Det roliga samtalet följdes av ett tråkigare..

Ringde Gävle Energi för att höra lite med dom angående en pryl ute i garaget. Dom fattade lika mycket som jag. Nu lämnar jag över ärendet till Micke. Någon ordning får det fanimej va! Efter det tråkiga samtalet ringde jag ännu ett tråkigt samtal till banken. "Hej! Varför har ni inte dragit pengarna?" undrade jag och höll tummarna för att det redan dragits och jag var rik. "Dom kommer garanterat dras under dagen" fick jag till svar. Kul.

Nu har jag ringt klart för denna morgon, hoppas jag. Det är nu dags att fortsätta sminkandet och kaffe drickandet. Ikväll efter jobbet ska jag och Carro på bio! Free tickets! Man tackarrrr.

I brist på annat får ni en egobild att läska er på..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Jävla snygging alltså! Nu får det vara nog! ;P Haha. Nejdå, keep it up. Konstiga prylar ute i garaget? Inte lätt att vara husägare inte :) Hoppas filmen är bra! puss!

2011-02-01 @ 13:10:44
URL: http://raspberrylime.normalt.nu

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0