"Sex paket bacon"


Vilken lycka alltså! Sex paket bacon för 30spänn! Snacka om SWEET DEAL!

Jag åkte alltså iväg till coop fjällbacken för att ta ut lite cash, posta brev och köpa alvedon, och då såg jag den - the sign! "3pkt scan bacon, 15;-" skrek den till mig! Bacon-lover som man är slog jag till på sex paket! Det fick räcka tyckte jag.

Något mindre roligt är att jag sitter här i gråa mjukisbrallor, grå hood, grå mössa och käkar cashewnötter.. Get it? Huh? ..fattar ni inte? Som en jävla elefant ju!! Karma. Hahahaa...

Elefant-Elin. Haha, vilka paint-skills jag har!

Nej, nu är det time for nails! Bye bye!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: M E R E I

- mums!

2011-02-16 @ 14:42:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0