"pizza och lavemang"

Micke kom hem med pizza och lavemang. Japp, gott folk, tarmarna vill inte fungera som dom ska efter operationen. Att vara sövd är tydligen inte någon barnlek. Pizzan är redan uppäten, och medicinen (som vi så fint kan kalla den) är tagen. Dock fick jag ingen effekt alls? Ja menar - Låt det flöda! Orkar inte vara gravid längre, liksom. Magen är stor, och gör ont. Två saker jag inte vill veta av!

En fråga ur POP skoldagbok 1999/2000:
Vad är din största rädsla? Att bli fet.

Jag hittade alltså en gammal "dagbok" där det fanns en del intressanta svar. Bland annat den ovan. Tydligen så har Britney Spears vart min stora idol, och min största önskan var att ha en fin kropp.

En roligare sak som hände efter pizzan var Mickes gåva från mamma!
make avatar

Snygg va?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Kul att höra! Ska bli spännande att prova dem ;)

2011-02-10 @ 22:26:07
URL: http://jhnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0