"Nu är jag stolt. Och trött."

Jävlar i min låda så svettigt det blev på träningen ikväll! Vi fick lära oss ett nytt trick - kommer inte ihåg dess namn - och det gick bra! Jag trodde det skulle vara något riktigt, riktigt avancerat.. men jag kirrade biffen! Och sen till det hemska: Vi var två nivå 3or idag, och resten 1or.. And guess what? Ettorna körde sin rutin, tryggt och säkert, medan jag och Saga fick köra vår rutin! Det vill säga; improvisation! Oh my fucking god liksom! Jag kan inte fatta att jag gjorde det. Jag dansar aldrig nykter, så att säga. Nu är jag stolt. Och trött.

..som sagt. (Bild stulen från SS a.k.a SnyggSofia)


Time to hit the shower!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0