"Mjukisdag"

Jag orkar verkligen inte sminka mig idag! "inte idag heller?!", tänker ni.

Nageltjejen överlever nog ändå. Och Frida, tja, hon har sätt värre! Haha!

Mjukisdag nr. 9 - check! Fy fan va skönt det ska bli att jobba imorgon! Hahah..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Du är jätte vacker utan smink :D

ok jag får ta mitt pick och pack och åka till affären helt enkelt! hittade soffbordet i alla fall, hehe. 3papp gick det lös på :/ men det är det ju vääärt!



Hahaha ja visst var det roligt? Jag har fått det ifrån desiree. Tyckte det var ett fint namn till en puppa! _Haha

2011-02-16 @ 12:07:35
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0