"Min karl."

Ikväll har jag och Mr. Lover kikat på film. Vi skulle se Due Date, men fastnade i filmen som gick på 6an - I Am Legend. Sjukt bra film, för andra gången!

Efter the movie tog jag bort plåstren på magen. Ärren är små. Små och fula. Gissa om jag storbölade? Micke sa att jag skulle ge det tid, och att jag skulle sluta spegla mig. Det funkade väl i typ fem sekunder... sen var jag där och "spegel, spegel på väggen där, sig mig vems mage fulast är!?". "Imorgon tar jag bort varenda jävla spegel!" tyckte Micke.

Jag älskar honom så otroligt mycket! ♥ Min karl.

Min snygga, snygga karl. *DREGGLAR*

Nu ska vi go to bed. Pax mig lillsked!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Undvik att sola eller täck över ärren när du gör det (om de inte läkaren redan sagt det). Försök att göra så i sex månader ska du se att de blir fina =)

jag tog bort ett födelsemärke och det blev ett exakt sånt litet ärr, jag dolde det med ett plåster när jag solade och idag syns det inte ens! Medan andra ärr som jag "slarvat" med fortfarande är blå och fula =/

2011-02-18 @ 08:01:04
URL: http://jhnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0