"kärringgrillen"

Aaahh.. stekte i kärringgrillen efter promenaden! Just gotta love it!
Somliga surrar om hudcancer och farliga strålar.. men som jag brukar säga;
Vill man vara fin får man lida pin!


Jag tycker det är viktigt att för det mesta vara så het man bara kan vara. Om inte för din egen skull - så för din pojkväns! Den dagen jag slutar få äckligt sliskiga raggnings-mail eller när folk slutar spana in mig på stan eller när grabbarna slutar flirta med mig på korgen.. well.. då vet jag att det är dags att hotta upp sig! Då vet jag att jag inte längre duger åt Micke. Då vet jag att han ljuger när han säger "Du är så jävla snygg!" För det är trots allt honom jag vill vara fin för. Min snygging förtjänar the best! Och just nu, tja, då är jag bäst! Ingen protest. ♥

Ps, jag vill inte ha några feministiska påhopp över denna text nu. Over n out!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda - Nagelteknolog

Ja det är såå mkt som är farligt, så en stund i solariet då och då kan man nog unna sig. Jag brukar tänka: jag röker i alla fall inte, sen solar jag! =)

2011-02-02 @ 15:11:52
URL: http://willewalles.blogspot.com
Postat av: sofia

Gillar ditt självförtroende :) grymt tjejen!

2011-02-02 @ 15:49:55

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0