"..jag tror jag fick för mycket tacos."

..jag tror jag fick för mycket tacos. Haha, ja jävlar ja. Var tvungen att dra av mig dagens outfit och sätta på mig myskläder! Magen är proppfull av ljuvligt kryddad köttfärs och en massa ost. Jag åt som att det var min sista måltid, det vill säga FÖR MYCKET! Mums.

Förresten, nu när jag drog på mig vita kläder insåg jag hur snyggt brun jag är! Så fruktansvärt mycket snyggare att vara brun än blek. Jag fattar mig inte på dom där brudarna som försöker pudra sig vit. Brrr, it gives me the creeps!

Looki looki! Browni browni! Så släng er i solariet, era bleka jävlar!

Snart kommer Micke hem!
Så nu brottas fjärilarna i magen om plats bland gratängen! ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Önskar att jag kunde sola men har vart sjuk så då flammar väl sjukan upp igen :b

2011-02-04 @ 08:06:16
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Men honey, passa så att du inte blir ett rynkigt russin innan du fyller tretti. Inte coolt. :/

Puss

2011-02-04 @ 11:14:01
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0