"Jag spyr på furu!"

Hittade en till bild som visar hur trång hallen var när vi flyttade in!
Dessutom var det en spalje från pelaren in till väggen, som skärmade av hallen från köket. Såklart var spaljen i furu - lika så köket, dörrarna och taket. Furu, furu, furu. Fy fan. Jag spyr på furu! Tacka vet jag vitt!

Nu är det otroligt stökigt på båda bilderna! Men så är det på byggplatser!

Här var det alltså ett genomgångsrum in till gästrummet. Och som sagt; det är stökigt med byggprylar överallt! We know! Men så är det när man renoverar ett helt hus. Jag tycker det är underbart! Andréa, du förstår vad jag menar! Eller hur?

Nu kanske ni undrar varför vi har två stora vita pelare mitt i hallen för? Då ska jag tala om för er, att tar man bort bärande väggar då måste man upp med en pelare.. eller två.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Det blir nog hur snyggt som helst när allt är klart :D

2011-02-15 @ 10:36:28
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Andrea.

I hate furu too! Å så hatar jag att man inte kan knäppa med fingrarna så är sakerna "klart o betalt".

Fast tjusningen med hus är ju lite det här med byggarbetsplats och att fixa själv. Vore lite fusk att allt redan var klart, och framförallt opersonligt. Men i hear ya, and feel ya sister!

2011-02-15 @ 16:30:17
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0